Hairpinlegs.be is specialist in meubelpoten en tafelpoten. Wij verkopen ze in alle soorten en maten. Wij staan graag voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Stel ze gerust via ons contactformulier! De meest gestelde vragen vind je hieronder.
Veelgestelde vragen over producten van Hairpinlegs.be
Kan ik de pootjes ook een andere kleur geven?
Het is zeker mogelijk om de pootjes te schilderen of te spuiten. Je dient de pootjes licht op te schuren en daarna in de grondlak/primer te zetten. Daarna kun je de poten hun definitieve kleur geven.
Kunnen jullie pootjes voor mij in een andere kleur spuiten?
Ja dat kan. De kosten hiervoor zijn €4,- per pootje. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@hairpinlegs.be, of neem contact op via het contactformulier.
Kan ik mijn stoelen en banken schuiven?
De kunststof doppen en vilt zijn bedoeld om de vloer niet te beschadigen als je op de stoel of bank gaat zitten. Het zijn geen middelen om het schuiven van meubilair makkelijker te maken of de meubels beter te laten glijden over je vloer. We raden het daarom af om je meubels te schuiven en adviseren je om je meubels altijd te tillen. Als je je meubels veel schuift kunnen de doppen na verloop van tijd bovendien afbreken.
Heb ik een M8 of een M10 draadeind nodig?
Je kunt het beste de bestaande poot even losdraaien om te zien welke draad je huidige poten hebben. Zie de onderstaande tekeningen voor de maat van M8 en M10 draad. De tekening geeft precies aan welke maten je nodig hebt aan binnendraad en buitendraad.
Zijn de RVS / INOX look pootjes geschikt voor in een badkamer?
Helaas zijn de RVS / INOX look niet geschikt in natte ruimtes, er kan dan op de lange termijn roestvorming ontstaan. Je kunt de poten eventueel wel voorzien van een paar lagen blanke lak waardoor de poten wel beschermd zijn tegen roestvorming.
Veelgestelde vragen over bestellingen
Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand. Je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan DPD, DHL en PostNL niet garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt de verzending van je pakket vertraging op. Je pakket wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je Meubelpootjes-bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je dan graag verder.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra de betaling voor jouw bestelling is ontvangen wordt je opdracht door ons verwerkt. Het grootste gedeelte van ons assortiment is op voorraad en kan daarom op werkdagen de volgende dag al worden bezorgd. Dus, bestel je voor 23:45, dan is de kans zeer groot dat je pakket de volgende dag in huis is. Let op: wij hebben het proces bij de postbezorgers niet in de hand, maar wij doen er alles aan om aan onze kant altijd te zorgen voor een snelle verzending.
Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet op voorraad is, dan kunnen we dit vaak binnen enkele werkdagen alsnog bij je leveren. De verwachte levertijd geven we bij het product aan dat niet op voorraad is.
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox, wat nu?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (spam). Staat de e-mail daar niet in, dan heb je misschien een verkeerd mailadres ingevuld. Zo ja, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze servicemedewerkers helpen je graag verder om je bestelling alsnog op correcte wijze orde te maken.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden je bestelling gratis.
Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. Wij versturen ook gratis naar de overige landen in Europa. En vaak ook al de volgende dag in huis.
Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen met DHL, DPD en PostNL. Grote aantallen of grote modellen die op een pallet verstuurd worden leveren vaak met eigen transport. Kleine artikelen worden met een brievenbuspakje verstuurd. Mocht je vragen hebben over het transport, neem dan gerust contact op.
Krijg ik een Track & Trace code van mijn bestelling?
Al onze bestellingen worden verzonden met Track & Trace, je ontvangt de Track & Trace code en deze krijg je via de e-mail. Bij palletvervoer krijg je een e-mail met welke dag we dit bij je komen bezorgen.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, dan kun je de bestelling in de originele verpakking kosteloos retour sturen. Je moet dan wel even contact op nemen met onze klantenservice om een retourbon aan te vragen. We sturen je dan meteen nieuwe poten toe zodat je niet lang hoeft te wachten.
Veelgestelde vragen over retouren
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten die je tijdens het bestellen hebt betaald, gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Je kunt het pakket ook altijd op werkdagen bij ons magazijn inleveren. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je jouw retour aanmelden via je account of via de link die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.Denk eraan om je bestelling weer zorgvuldig te verpakken zodat deze onbeschadigd weer bij ons binnenkomt.
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Wij verwerken deze elke vrijdagmiddag.
Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Dit is afhankelijk van de reden van terugsturen. Je dient je retour daarom aan te melden via je account of via de link die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. Na het invullen van het retourformulier krijg je van ons het juiste retouradres. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, het serviceteam helpt je graag verder.