Snelle en gratis verzending Ma-Vr voor 23:45 besteld = morgen in huis 14 dagen bedenktijd. Niet goed? Geld terug! 3250 klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.4

Wij hebben een aantal veel gestelde vragen voor je verzameld.
 

Producten

Kan ik de houten pootjes ook een andere kleur geven?

Het is zeker mogelijk om de houten pootjes te schilderen of te spuiten. Je dient de pootjes licht op te schuren en daarna in de grondlak te zetten. Daarna kun je de houten poten hun definitieve kleur geven. Eventueel kunnen we dit ook voor je verzorgen. De kosten voor het laten spuiten komen dan op € 4,00 per pootje. Je kunt hiervoor dan contact met ons opnemen door een e-mail te sturen via contact.

Kan ik mijn stoelen en banken schuiven?

De kunststof doppen en vilt is bedoeld om de vloer niet te beschadigen als je op de stoel of bank gaat zitten, het is geen glijmiddel. We raden je daarom aan om de meubels te tillen i.p.v. te schuiven. De doppen kunnen na verloop van tijd door het gewicht anders afbreken.

Heb ik een M8 of een M10 draadeind nodig?

Je kunt het beste de bestaande poot even losdraaien om te zien welke draad je huidige poten hebben. Zie de onderstaande tekeningen voor de maat van M8 en M10 draad.
Maten draadeind M8Maten draadeind M10

Zijn de RVS / INOX look pootjes geschikt voor in een badkamer?

Helaas zijn de RVS / INOX look niet geschikt in natte ruimtes, er kan dan op de lange termijn roestvorming ontstaan.

 

Bestellingen

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan DPD, DHL en PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het verzendproces, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra de betaling voor jouw bestelling is ontvangen wordt je opdracht door ons verwerkt. Het grootste gedeelte van ons assortiment is op werkdagen voor 23:45 besteld de volgende dag al in huis. Indien een product een afwijkende levertijd heeft dan is dit aangegeven bij het product. Wij streven ernaar alle bestellingen dezelfde werkdag te verzenden zodat je jouw bestelling vaak de volgende dag al in huis hebt. Het kan voorkomen dat de postbezorgers door de drukte er soms langer dan een dag overdoen. Bestel daarom altijd ruim op tijd om eventuele teleurstelling te voorkomen.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

Als je gewenste product niet op voorraad is, dan kunnen we dit vaak al binnen enkele werkdagen alsnog bij je leveren. De verwachte levertijd geven we bij het product aan dat niet op voorraad is.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?

Ja, dit is geen enkel probleem. Wij versturen ook gratis naar de overige landen in Europa.

Waarmee mijn bestelling verzonden?

Wij versturen met DHL, DPD en PostNL. Kleine artikelen worden met brievenbuspakje verstuurd. Mocht je vragen hebben over het transport dan vernemen wij graag van je.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Al onze bestellingen worden verzonden met Track & Trace, je ontvangt de Track & Trace code via de e-mail.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, kun je de bestelling in de originele verpakking kosteloos retour sturen. Je dient hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, dan zorgen we dat je een retourbon krijgt. We sturen je dan meteen nieuwe poten op zodat je niet lang hoeft te wachten.

 

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten die je tijdens het bestellen hebt betaald gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je  de retour aan melden via je account of via de link die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Wij verwerken deze elke vrijdagmiddag.

Kosten retourneren

Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Dit is afhankelijk van de reden van terugsturen. Je dient je retour daarom aan te melden via je account of via de link die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. Na het invullen van het retourformulier krijg je van ons het juiste retouradres. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.